Κυριακή, Μαΐου 06, 2012

Ευχαριστήριο του Ζήση Πατσίκα στους φίλους και υποστηρικτές του!


Την εκτίμηση και το σεβασμό του προς τους φίλους και τους υποστηρικτές που στάθηκαν σθεναρά στο πλευρό του καθ’ όλη τη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα, εκφράζει ο υποψήφιος Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην Ημαθία, Ζήσης Πατσίκας.
«Σε αυτές τις δύσκολες εποχές, εγώ ξεκίνησα και θα συνεχίσω να μάχομαι από το πολιτικό μου μετερίζι για ένα καλύτερο αύριο της Ελλάδας. Ευχαριστώ όλους τους φίλους μου, υποστηρικτές, συνεργάτες-εθελοντές που στο σύντομο διάστημα της προεκλογικής περιόδου δούλεψαν και υποστήριξαν την υποψηφιότητά μου απερίσπαστα, με ζήλο και ευθύνη, με αγάπη, αφοσίωση και εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου.
Οι πρωτοποριακές ιδέες που εκφράστηκαν μέσα από το καινοτόμο μου πρόγραμμα για τον τουρισμό και την αγροτική παραγωγή έφεραν έναν νέο αέρα στο προεκλογικό σκηνικό που αντιμετωπίστηκε με ενθουσιασμό και θέρμη από τον κόσμο της Ημαθίας.


Και σας εγγυώμαι ότι τη Δευτέρα θα είμαστε πάλι μαζί για να παλέψουμε και να εργαστούμε για την πρόοδο της Ημαθίας, με εμένα μπροστάρη από τα έδρανα της Βουλής. Είμαι ένας νέος άνθρωπος και αυτό που υπόσχομαι είναι ότι από την 7η Μαΐου θα δώσω όλο μου τον εαυτό, τα χέρια για το καλύτερο μέλλον της χώρας».


Με εκτίμηση, Ζήσης Χ. Πατσίκας

Δεν υπάρχουν σχόλια: